TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

operation över

Kategori: Detta har hänt idag

Och jag e så nöjd...
Opererades i går (fre den 10/10)
bukplastik.
 
det som gör prosessen lite jobbigare är att jag just nu har en magkatarr period. vilket gör att jag har ont i hela magen oxå.. men men.. jag kämpar vidare... och jag e sååååååå nöjd med resultatet...
 
 
 
 
 
Första bilden är jag nästan direkt när jag vaknat. var trött o ledsen.
Andra bilden e när jag fick ställa mej upp
 
 
 
 

FÖRE OCH EFTER
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Rosa säger:

    hittade din blogg och precis läst igenom allt....det var jättelängesen vi träffades. Gud vilken resa du varit med om, vilken förändring. Kände inte alls igen dig, har jag nu mött dig i byn och inte hälsat så ber jag om ursäkt.
    Vad jag förstod så bor du i Bromölla nu? Hade varit kul att träffa dig igen...lycka till med kärleken och all din förändring..Kram Rosa

    Svar: Ja jag bor i Bromölla. Tror ej jag mött dej. Inte vad jag minns.. Jo livet e ganska annorlunda
    .

    2014-10-12 | 11:23:23
    Bloggadress: http://rosajohansson.blogg.se
  • Nils säger:

    Jag ser ingen skillnad .gör nåt med ansiktet istället .

    Svar: Onödigt då jag e jävligt nöjd med det
    .

    2014-10-15 | 06:16:35
  • Sofia säger:

    Nisse: vilket troligtvis inte ens är ditt namn för att patetiska jävlar som sitter och skriver onödiga kommentarer på nätet i skydd av datorn brukar vara sådana tragiska fegisar att de använder sig av påhittade namn. Get a life!!

    Susanne : vad härligt att op gick bra och att du är nöjd. Hoppas att magkatarren börjat ge med sig så att du får må bättre. Vilken enorm skillnad!!! *kramar*
    /Sofia från FL -08 gruppen

    2014-10-16 | 18:49:10

Kommentera inlägget här: