TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Förr

Kategori: Detta har hänt idag

Förr i tiden så var det så jävla inne att kommentera varje blogg man läste.. Nu e det bara massa gillande på fb o ig som gäller


Jävla likers.. Finna ingen likeknapp i bloggen 


Dagens bilder på mej

Kategori: Bara bilder









Städ

Kategori: Detta har hänt idag

Idag har vi städat ur garaget här hemma. Blev två släp med en massa bröte.. Skönt att bli av med det.. 

Nu börjar vi projekten att sälja våra bilar

Så smart man kan vara

Kategori: Detta har hänt idag

Stod i sängen för att nå en sak. Och när jag vänder mej om så har jag ingen säng under foten så brakar rakt ner i golvet.. Så idag känns jag en aning mörbultad. Så blir att vara hemma från jobb i morrn för gör ganska ont i kroppen idag. Tur hjärtat kommer hem idag så han får ta hand om mej