TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

❤️❤️❤️

Kategori: Detta har hänt idag


Du och jag!!! ❤️

Kärlek

Kategori: Detta har hänt idag









Idag blev jag din fru.., älskar dej

Snart gäller det

Kategori: Detta har hänt idag


 
Osminkad nu... 
Men vafan det e morgon!!  

Idag e dagen D..  
Eller dagen B haha.. 


Välmående

Kategori: Detta har hänt idag





Jag e så nöjd med den människan jag har blivit. Kan t.om se alla kämpigare år som något bra. För utan dom hade jag inte varit den starka o självsäkra personen jag är idag. Jag mår så bra med de jag har runtomkring mej. 

Jag e så bortskämd med kärlek o omtanke från dom jag älskar mest. 

Att jag sen känner mej bekväm med hur jag ser ut. Hur vikten håller sej stabil är bara nått som e i utkant av mitt välmående. 


Nära

Kategori: Detta har hänt idag



Helgen över

Kategori: Detta har hänt idag




Har varit en fin midsommarhelg

Det e just detta

Kategori: Detta har hänt idag


Jag fattar inte varför man ens bryr sej om mitt liv om man nu ska vara otrevlig.. Troligen nån som inte ens träffat mej o Jimmy tillsammans!!!!  För de som faktiskt känner oss skulle aldrig lägga en sån kommentar

Jag gillar småkryp.. Iaf att ta bilder på dom

Kategori: Detta har hänt idag



Grattis på födelsedagen Thessan

Kategori: Detta har hänt idag


Jag älskar dej❤️🌹

Kräftsallad

Kategori: Middagstips!


Något av det godaste jag vet

Mys

Kategori: Detta har hänt idag

Igår hade jag o min blivande man en dejt. Var ute och åt god mat. Var trevligt. 
Inte så ofta det kan inträffa men nu hade vi en ensam ledig barnfri kväll!!



...

Kategori: Detta har hänt idag

Har man inget vettigt att kommentera behöver man inte göra det alls.. O man nu ändå tvungen kan man väl stå för vad man skriver o inte vara anonym.. Du blir lixom bara en meningslös parasit annars.. Din åsikt tabbar mening!!