TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

jahaja...

Kategori: Detta har hänt idag

har inte varit inne på läääänge o ser att dem ändrat om här... ja då ska man fatta detta med haha...
 
ja livet flyter på...  har haft en tuff månad , men nu börjar det rätta till sej..
 
blev ingen tingelingkatt utan jag tog tassmans bror istället... så nu har vi tassman o tristan boendes hos oss..
 
så vad gör jag om dagarna då.. Jobbar... o slösar bensin.. dricker kaffe hos vänner... o så busar jag med gabriel förstås.. o gör vuxensysslor som sköta hem o laga mat tvättar tvätt o betalar räkningar som alla andra haha
 
kärlek?! ehh nej... den gav jag upp haha... bara skåp där ute...
 
min största kärlek e Gabriel..
 
O så har jag min näst största kärlek o det e min finfina Josefin... Älskar dej till månen o tillbaka.... skulle kunna gå i döden för dej...