TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

än så länge

Kategori: Allmänt

Ingenitng.. men  man vet aldrig.. dagen har inte gått ännu

vilken reklam

Kategori: Allmänt

Stökigt på Ivö


Publicerad: 05. Juni 2007 02:00
Senast uppdaterad: 05. Juni 2007 17:15




En kvinna misshandlades av ett ungdomsgäng på Ivö camping på tisdagseftermiddagen.

Misshandeln anmäldes vid halv fyratiden och det är ännu oklart vad som ligger bakom misshandeln eller hur allvarligt kvinnan misshandlades. Strax före fick polisen en anmälan om en misstänkt berusad motorcykelförare på färjan mellan Barum och Ivö, men där är det också läget oklart.

? Det verkar vara lite stökigt i området, säger informatören Sofie Österheim vid polisens länskommunikationscentral.

Marcus Haraldsson



Hoppas dem lägger ner din jävla camping.. Så som du är så borde du inte jobba runt andra människor.. du borde sitta o packetera korvbröd din dumme fan..  Psykiska problem e det du som har..

klippte till mej själv lite

Kategori: Allmänt

image99

om en dag

Kategori: Allmänt

Då vet jag......... Fram tills dess.. oventande....

Den snyggaste skådisen genom tiderna har börjat med musik med.. MJAUUUU

Kategori: Allmänt






Jared Leto.. Du var en del av mitt flickrum.. hahahah.. *LOVE*


image97



Dagmamma

Kategori: Familjen

Japp det har jag varit i dag.. Till underbara nathalia.. Älskar denna flicka.. Vi har varit i Tollarp i dag. Fia och Lias fick besök av oss.. hehe.. Underbar kille det där.. visar sin glädje över gästerna med att kräka över dem.. haha underbart värre..

image94

Nathalia och Lias Kramas.. hehe sött







image95

Gillade Fia det gjorde hon oxå.. Ingen blyghet alls i denna lilla kropp..





image96


Efter en lång dag med lek,bus och gos så var sova det bästa man kunde göra.. Hon somnade som en bebis i bilen på vägen hem.. När vi kom hem ät vi mackaroner med falukorv..

Dusch blev det.. tvåla in hela kroppet och schamponera håret.. Sen fick hon sitta med pyamasen o gosa tillsammans med dem i bolibompa innan läggdax..

hur stor e chansen att du blir 100 år

Kategori: Allmänt

Chance You'll Live to 100: 60%
You've got a decent chance of living to 100, especially if you're still fairly young.
You take pretty good care of yourself, but you could always do better.
Get enough sleep and relax. Life isn't a race. The slower you go... the further you'll get.

Killar!!.. Vad heter din PENIS

Kategori: Allmänt

Min killes heter 
Your Penis Name Is...
Darth Vader
   

hahahahahahahahahaha  

Är dina kyssar Heta?!

Kategori: Allmänt

Your Kisses Are Medium-Hot
Your kisses are definitely sexy, but you're not about to make anyone gasp for air.
You take it slow and steady... and you ramp things up when you get the right signals.
Your kissing style is adaptable and adept. And people who kiss you love it!

vad borde vara DIN färg

Kategori: Allmänt

mitt älv namn

Kategori: Allmänt

Your Elf Name Is...
Minty Mince Meat



Sambons namn är


       
Your Elf Name Is...
Ditzy Mc Mini
                                           

denna sötnosen..

Kategori: Allmänt

ja den låg på vår garage uppfart i går.. HUU.. hahahah


image92image93

Nu börjar jag samlingen

Kategori: Allmänt

Äntligen börjar jag samla¨på min favorit serie..

har bestält 3 boxar i dag...

                     image86image87

Var Box Nummer 1 det...



image88image89


Box Nummer 2 var detta.




image90image91

O sist trean.....

Blir nog att jag köper dem andra efter sommaren.. Har itne råd med alla på en enda gång--




Mycket att göra

Kategori: Allmänt

..... så jag har inte tid att blogga nu på nån dag eller så-- tjing..

vilken tycker du?

Kategori: Allmänt