TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

...

Kategori: Detta har hänt idag

Att bli lämnad av någon man älskar något så mycket är bland de värsta känslorna som finns. Att man delas mitt i tu för en del av sej själv väljer att lämna en. När du sa att du skulle ge dej av försvann marken från mina fötter, men som tur är har jag trappstegen från min familj som kommer hjälpa mej att fixa detta. Ett liv utan dej är något jag aldrig har haft i min tanke. 💔 jag älskar dej och den dagen du väljer att komma tillbaka så finns jag här!!!




Detta e semester

Kategori: Detta har hänt idag



Åka helikopter

Kategori: Detta har hänt idag






10 dagar

Kategori: Detta har hänt idag

Ja ynka 10 dagar kvar tills jag fyller 32




Hittade

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.


Hittade en bild när jag vägde som mest... O så en bild från igår!

Hahaha

Kategori: Detta har hänt idag



Städa bilen

Kategori: Detta har hänt idag

Ja det måste man ibland 




Tatuering

Kategori: Detta har hänt idag






Några av gaddarna.. Har 4 till..

Ska göra en ny den 27 juli

Badar

Kategori: Detta har hänt idag

Idag badar jag minsann

Countdown

Kategori: Detta har hänt idag



Hemmakär

Kategori: Detta har hänt idag

Samma visa varje gång jag e hemifrån. Har jag inte 100% sysselsättning där jag är så längtar jag bara hem ( om inte maken eller barnen e med förståss) 

Jag har blivit så otroligt hemmakär. Längtar o saknar dom där hemma så fort jag har tid över att tänka på dom. Spelar ingen roll om det bara är i affären jag ska.. En dag som denna då när det e en lugn tid på jobbet så sitter man o räknar hur många minuter det är innan man får komma hem.. Hem till den stora kärleken o de vackraste barnen på jorden..