TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Blivit mycket jobb denna veckan

Kategori: Detta har hänt idag

8-8 måndag till tisdag
8-8 onsdag till torsdag + 18-20 för 2 timmars dubbel assistans
8-8.30 fredag till lördag
11-08 söndag till måndag.

Blir 61 timmar och 26 Jourtimmar..
Börjar faktiskt känna av en viss trötthet nu

ska faktisk bli skönt att bara ha ett dygnspass nästa vecka..


men jag älskar mitt jobb... o tur e väl det.

hur slutar man tänka på det?!

Kategori: graviditet nr 2


(inte mitt test... bild från nätet)

Inte så jävla enkellt när man vill så gärna..... fuckit..

Så in i helvetes

Kategori: Detta har hänt idag

trött...

Började jobba kl 8:00 igår.. o slutade 8:00 idag..
har sovit oroligt inatt så vaknade inte direkt utvilad..

men men.. Inatt ska jag sova gott.. sen på det igen 8:00-8:00 igen

Blir inga barn just nu...

Kategori: Detta har hänt idag

Låste bloggen i hopp om att jag skulle kunna skriva om en graviditet.. Vill ju vara lite privat när det gäller mina tankar o sådant ang det.. men ja... det går inte lika fort som med gabriel.. till min besvikelse får man väl säga.. men så e det.. så nu låter jag det gå som det går o slutar tänka på det..

öppnar därför upp bloggen igen för jag har inte direkt nått hemligt att blogga om så vad spelar det då för roll..


så nu har jag släppt allt vad ägglossning heter o slutar upp att räkna dagar mellan mina blödningar o skit.. för det känns som om det bara blir värre när man håller på så..

det får bli som det blir.. o blir det inget får man ju ta det... Jag har ju ändå gabriel..

hej hopp

Kategori: Detta har hänt idag

Midsommar har passerat för denna gången..
Har varit ledig hela helgen.. så nu känner jag verkligen att jag vill jobba

CM...

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

har ju gått ner en antal cm sen min Operation..

Hals
Då 37cm, Nu 31cm.        Totalt - 6cm


Byst
Då 122cm, Nu 93cm.      Totalt - 29cm


Under Byst
Då 115cm, Nu 89cm       Totalt - 26cm


Midja
Då 112cm, Nu 82cm       Totalt - 30cm


Stuss
Då 114cm, Nu 91cm       Totalt - 23cm


Lår
Då 58cm, nu 46cm         Totalt - 12cm


Vad
Då 38cm, Nu 32cm         Totalt - 6cm


Överarm
Då 31cm, Nu 26cm         Totalt - 5cm


Handled
Då 15cm, Nu 15cm         Totalt  - 0cm







Låren



Under Byst


hejsan

Kategori: Detta har hänt idag

Just nu mår jag så jävla bra.

jag trivs jättebra på jobbet..

det enda som kunde bli bättre e sommarvädret

fler modellbilder

Kategori: Detta har hänt idag

Ikväll var det Fatima som fick vara framför kameran..

Jag tror jag gillar att ta foto mer än vara på dem hahaha


Både modell o fotograf..

Kategori: Detta har hänt idag

Allt som har med foton att göra e en stor del av mitt liv.. Både bakom och Framför kameran..

Här e lite av båda delar med mina redigerade bilder..

bilderna på mej är tagna av fotograf stefan men redigerade av mej

Bilderna på niklas e både tagna o redigerade av mej..



Kommentera gärna vad du tycker..







Kommentera!!!

inte gravid..

Kategori: Detta har hänt idag

fick mensen..

på att igen med andra ord..

Har varit modell idag

Kategori: Detta har hänt idag

Jag o min vän Fatima åkte iväg och blev fotograferade idag..
Var jätteroligt..








































Tack underbara Fatima för idag...
<3 <3

gravid?

Kategori: Detta har hänt idag

Nu e mensen sen..... E jag gravid går jag in i vecka 5 idag. Gjorde test för 2 dagar sedan och det var neg. Inte på morgonurin dock men ska det egentligen spela roll?. Inga mens känningar på g,men inte heller gravsymtom förutom att jag vaknade i morse o behövde spy... Jag e förvirrad.

Myskväll

Kategori: Detta har hänt idag

Med mitt hjärta framför talang..



Detta e så gott..  Kanske inte så nyttigt.. men vafan.. man måste få unna sej lite skit ibland

fick ju kläder..

Kategori: Detta har hänt idag

eller fick o fick.. jag fick 1000kr av gabriels pappa från Gabriel på morsdag.. o jag fick beställa inne på bonprix vad jag ville..

 ja såhär blev resultatet..


gråa jeans o ett grått linne/klänning..


en lila luvtröja


Blå jeans som håller slappehuden på plats


en beighe t töja

snart helg

Kategori: Detta har hänt idag

Men för mej spelar helgerna inte så stor roll. För jag jobbar mycket. Men jag älskar det. Har fått världens bästa jobb. Hoppas dem gillar mej lika mycket som jag gillar dem.

samma symton kan betyda olika saker

Kategori: Detta har hänt idag

När du är gravid ökar halten av progesteronhormon i kroppen vilket kan göra att du känner dig trött. Ett annat vanligt tecken är att man måste gå på toaletten och kissa oftare

Jaha... men dagarna innan mens kan vara o kännas precis likadant...


då e det bara att se vad som händer... Jag fick min mens den 10e förra månaden.. undrar vilken datum den kommer denna månaden?!

Nöjd

Kategori: Detta har hänt idag


Jag är faktiskt nöjd med mej själv.. trotts flammig fräkning o finnig hy, stripigt hår o fula ögonbryn..
Detta e jag.. o jag e nöjd med det

repotage

Kategori: Detta har hänt idag

har en bekant som gjorde repotage om GBP till sitt skolarbete..

Hon intervjuade några av oss som e opererade.

här e min intervju..

Haha

Kategori: Detta har hänt idag

var i affären igår o kollade på lite joggingbyxor till gabriel.. sen såg jag rosa o lila byxor som jag ville ha.. fanns inte i 170.. men kollade på dem ändå.. ja i längden var ju 146/152 perfekt.. men skulle dem passa över lår o röv med då.. det e ju bara midjan som e elastiskt inte röven på byxan.. jaja jag chansade..

o gissa.. dem sitter perfekt..


storlek 146/152 haha... känns inte det lite pinsamt..







ja tänka sej.. en gång i tiden Hade jag storlek 50 i byxor..