TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Gratis Makeup!!!

Kategori: Vardag

upp o hoppa..

Kategori: Vardag

ja i detta hemmet blir det inte mycket till att sova..  *undrar när dem små barnen sover om nätterna*
skönt att det e helg för då tar mattias Gabriel nattetid..


i dag söndag händer inget speciellt skulle jag tro.. förutom att Mattias ska till hundklubben med Tanja.

sex på pinsamma ställen!!!

Kategori: Vardag

.. HA jag viste att jag skulle få din uppmärksamhet med en sådanhär rubrik *din sexgalning*

Behöver hjälp med bloggdesignen.. hjälpa mej??

minus på vågen..

Kategori:

start

21/8 - 82.5 kilo. var på vårdcentralen o vägde mej i dag.
29/8 - 80.2 kilo. Dock var blodtrycket fortfarande högt..

Han växer så det knakar lillfisen..

Kategori: Gabriel

var ju på neo i går på återbesök.. 2930g vägde han..
hans läkare var där oxå o han sa det att dem kan inte vara mer nöjda med honom än vad dem är..

min fina Gabriel..

återbesök på Neonatalen...

Kategori: Gabriel

I dag ska vi in till neonatalen igen.. återbesök.. ska bli kul då vi inte varit där på länge nu.. undrar vilka som jobbar där idag.. Svänger nog inom avdelningen för att visa Gabriel.. min stora kille.. tror han väger över 3 kilo nu..

älskade pojk..

Sova en hel natt?

Kategori: Gabriel

Ja det hade varit skönt. Alla säger va vara på tiden dem växer så fort. Ja tacka gud för det. Skulle gärna fått en 2 åring direkt. Inget illa menat. Jag älskar min son.

jag får ju gärna låsa upp oxå Hahahah

Kategori: Vardag

hade ju missat en viktig del... ta bort lösenordet kanske...

någon som vill hjälpa mej med min blogg design???

Kategori: Vardag

Jag har inte så mycket tid nu att sitta flera timma o pilla med det.. msn finns så bilder o annat kan skickas... Tack på förhand--

Åter öppen...

Kategori: Vardag

Jag har bestämt mej för att ta bort lösenordet på min blogg.. varför.. jo för att jag vill att fler ska ta del av bloggen då jag e stolt till tusen över vår överlevare till son..

för er som missat e det bara att läsa igenom...

Ny dag..

Kategori: Vardag

Måndag.. Ska ner till Banken o öppna ett konto till Gabriel.. sen e det bvc senare i dag.. undrar om man ska våga sej ut o gå.. känns som det kan börja regna närsom..

Tatueringen e iaf gjord.. blev supernöjd. vi ska  göra mer på den när den e läkt sen.. fylla igen med lite olika nyanser av färgerna jag hade..

sen lite längrefram så ska jag kontakta en annan tatuerare som ska gadda in gabriels hand och fot från avtrycken som gjorde då han precis var född

Snart.

Kategori: Vardag

Snart gäller det. Om 3 timmar ska jag äntligen få göra min Tatuering. Fan vad jag längtar

äntligen...

Kategori: Vardag

I morgon ska jag göra mni tatuering.. har längtat som en dåre i flera månader på att få göra den...

kämpa...

Kategori:

Japp nu kämpar man mot vikten igen..
har inte råd att gå med i olika program o grejjer så jag får låta fantasin flöda.. Just nu e jag inne på Protein o grönsaker av olika slag.. alltså INGA kolhydrater.. + att jag börjat med mina reductil igen..

startvikt: 82.5.. suck.. FETTO

det behöver inte bli så dyrt....

Kategori: Gabriel


haha.. kostar nog inte mer än kanske 200 kr denna sängen.. ja om ens det..

kort..

Kategori: Gabriel

Har inte framkallat sen Gabriel låg på sjukhuset.. så det blev en del bilder att lägga upp för framkallning... Någon som har tips på en bra sida där det blir fina bilder lite billigare..??

här har ni lite smakprov på bilderna



det var allt för idag..

¨sorry...

Kategori: Vardag

har inte tid att blogga.... blir lite då och då..
 
Lite annat att göra.. Lite trött på vissa..umgås mycket med några.. ja det e lite av vad livet innehåller

Dagens Scrap---

Kategori: Gabriel

hjärta

Kategori: Gabriel

Mamma *hart* pappa = du


Finns inget vackrare än du... min älskade Gabriel... *hart*

JAG ÄLSKAR DEJ

Kategori: Gabriel

Min underbara

med sin familj

Kategori: Gabriel


"mina" vackra barn
Kusin Nathalia och Gabriel


Nathalias Mamma Carlie, Nathalia och Gabriel


Gabriel med Morbror Niklas..



Gabriel Och hans Gammel morfar...



Gabriel med Farmor



Gabriel med Moster



Gabriel och Kusin Alice



Nästkusinen Noel med sin mamma Cecilia (min kusin)



Gabriel med Nästkusin Noel



Gabriel och Hunden Tanja.. *bästisar*