TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Äckliga jävla mc donalds

Kategori: Detta har hänt idag

Insåg att dem ca 10 gångerna jag varit inne o äit på mc med gabriel e minsann 10 för många..
 
Borde vara förbjudet att servera detta plastskit till barn under 15.... Fy helvete.. Ska aldrig mer ...
kroppsmisshandel för fan
 
 
 
 
ja såhär ser det ut när man ska sätta sej o äta det jävla möget.... Skillnaden e att denna bilden e efter 100 dagar... Så vad e detta för jävla plastmög egentligen..

Jag börjar bli gammal.....

Kategori: Detta har hänt idag

Har fått börja bearbeta att jag e över 30 nu... och att jag BEHÖVER mina glasögon...
FUCKIT...
 
 

Pappa <3

Kategori: Detta har hänt idag

Saknaden efter dej kommer alltid vara det tuffaste o jobbigaste jag fått kämpa emot..
Kampen kommer finnas tills jag inte andas mer.

Jag ler trotts allt..

Kategori: Detta har hänt idag

 
Bara så du vet....  Du kan säga vad du vill till andra o mej.
Att du dessutom e så jävla korkad att dra in Gabriel för att Jag skulle tycka synd om dej e fan bara sjukt..
Det e ditt fel att jag aldrig kommer kunna resa mej fullt ut, men jag e ändå såpass stark att jag aldrig mer vill ha med dej att göra.. Du dödade en bit av mej genom att visa att det enda jag dög till var att lämna plats åt dem som var bättre..
 
Men jag ler. och det har jag alltid gjort. . Ja du har gjort mej svag.. men jag vet vad jag e värd.

reser mej igen

Kategori:

reser mej igen.... gör Jag alltid...
kanske inte e så stark nu, men hittar tillbaka till mej själv med tiden.