TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

nu e tapeterna uppe

Kategori: Vårt hem



vävtapeten skall vitmålas.. och murstocken skall göras fin..


Lister fönsterkarm elementskydd och luckor till hålen till kattvinden skall med göras

Nya saker

Kategori: Detta har hänt idag

Fick min tröja på posten idag..
Det blir att jag har det som jobbtröja



sen har vi fått upp den nya skohyllan. Vår hall e så smal så detta var ett perfekt alternativ för vårt hem


och vi hände även upp den nya klockan i köket.. den fungerar även som medicinskåp.

Idag e det min födelsedag..

Kategori: Detta har hänt idag

Och vad ska man då hitta på..
Jo.. jobba hela dagen..

Lika bra det..

mer renovering

Kategori: Vårt hem


1a omgången spackel e gjord... en gång till.. sen e det tapet..








att fixa ovanför skåpen i köket skulle bara ha gjorts för 3 år sedan. men jaja.. bättre sent än aldrig


blev panel på denna väggen.. gabriel rev ju upp tapeten.. fy..

...

Kategori: Detta har hänt idag

I morgon fyller man år... o så jobbar man hela dagen... Borde bli helgtillägg en sådan dag *fniss*


Nya tröjor..

Kategori: Detta har hänt idag

Då jag nu gått ner så mycket att inga av mina gamla kläder passar längre så måste jag ha nya..
Min kära granne som hade lite 38 kläder över från sin graviditet frågade om jag ville köpa några.

Här kommer några av favoriterna från den "smala" världen..



nej jag har inga byxor på mej.

idag har det gått lite framåt med renoveringen iaf

Kategori: Vårt hem

vi har ni gipsat klart det mesta på väggarna iaf.. lite kvar innan spackel.. det ska mattias göra i morgon..


lite gips kvar.. ni undrar kanske varför det inte görs något vid elementet.. Jo för där ska vi göra/köpa ett snygg elementskydd över.. så varför lägga energi på att ta bort det o fixa bakom sen på med det igen.. elementskydd kommer bli skitfint..


en liten bit gips på denna sidan med.. sen e det spackling som gäller...

Jag måste erkänna... jag älskar mej själv

Kategori: Detta har hänt idag


Jag tycker jag har blivit riktigt fin....

p spruta

Kategori: Detta har hänt idag


jag vill egentligen inte... vill ha en bebis.. men men.. man får väl lyda mannen i huset

Idag har vi varit på Kalas

Kategori: Detta har hänt idag

Jag o Gabriel stack vid 12 på kalas hos Malin...

sen på kvällen hämtade jag mattias så grillade vi..


jobba tjäna pengar..

Kategori: Detta har hänt idag

Ja det gör jag mycket nu..
tänkte bara visa att jag fortfarande lever...

att ingen gav mej en käftsmäll o skrek banta ditt feta svin....

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

Hur kunde jag o världen tillåta att jag såg ut såhär..
Att ingen gav mej en käftsmäll och skrek banta ditt feta svin



Jag e så jävla glad att jag valde operationen. Alla gånger man har bantat men misslyckats. denna operation har gett mej mitt liv tillbaka.

ÖLAND ÖLAND

Kategori: Detta har hänt idag

NU STICKER VI TILL ÖLAND

?!?!?!

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

Inte för att jag tror det e någon direkt som bryr sej om mitt liv just nu.. för läsarna och deras kommentarer blir färre o färre..

men för er få som fortfarande läser ska ni nu få en bild



storlek 50 mot storlek 38

Min son e det finaste jag har..

Kategori: Detta har hänt idag

.....

Kategori: Detta har hänt idag

Jag e ledig.. det e sommar.... vem har tid att blogga...

Kanske kommer det bilder ikväll..

Nu har vi mat..

Kategori: Detta har hänt idag

Handlade på Willys idag.. Halva kundvagnen bestod av alla sorters kyckling.. och andra halvan med olika sorters fiskar.. haha Ja lite kött med så sambons "kötthylla" fylls upp oxå..

Jag äter ju inte så mycket rött kött sen operationen.. blir mest fågel eller fisk.. Ja okej.. lite falukorv blir det med då jag ÄLSKAR korvstroganoff..

gekås ullared

Kategori: Allmänt

När lägger dem ut höst o vinerkläderna

Jag är inte längre räknad som FET

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.


Mitt BMI är 29,9 vilket betyder att Jag har viktklassen Övervikt. För att komma ner på normalvikt behöver jag gå ner 10,7 kg.



Det klarar jag lätt som en plätt.. hmm fast det kanske kommer ta sin tid

Jobba..

Kategori: Vardag

Ska jobba ikväll.. 15:45-22

Sen i morgon 7-13

Mina barn

Kategori: Familjen

Skaka på rumpan

Kategori: Allmänt

Ursäkta mig nu alla beniga tjejer
lyssna på vad bananen säger
kött fifaan eat some more
sluta se ut som en crackwhore
Gynning Rosing Silverstedt
...beninga bimbo utan fett
så ta mitt råd och ät dig mätt
varsågod med kebabspett!