TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nu börjar det rätta till sej

Kategori: Detta har hänt idag


Den värsta svullnaden har lagt sej o naveln läker bättre nu

Nu har jag ett tag

Kategori: Detta har hänt idag



Och allt fick plats i lådorna .. Nu kan jag fortsätta med mina tavlor

Present

Kategori: Detta har hänt idag

Daizy blev så glad över sin present


Bitter

Kategori: Detta har hänt idag

.. Ja du måste vara extremt bitter på livet. 

Jag umgås inte med idioter. Så denna kommentar kommer från en som väldigt gärna bryr sej om vad jag gör då bloggen läses o kommenteras
 


Jag måste vara rejält speciell när folk jag skiter i bryr sej så mycket om mej.



operation över

Kategori: Detta har hänt idag

Och jag e så nöjd...
Opererades i går (fre den 10/10)
bukplastik.
 
det som gör prosessen lite jobbigare är att jag just nu har en magkatarr period. vilket gör att jag har ont i hela magen oxå.. men men.. jag kämpar vidare... och jag e sååååååå nöjd med resultatet...
 
 
 
 
 
Första bilden är jag nästan direkt när jag vaknat. var trött o ledsen.
Andra bilden e när jag fick ställa mej upp
 
 
 
 

FÖRE OCH EFTER