TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Då satte vi fart med lite renovering igen

Kategori: Vårt hem

Ja vi får lite ryck i mellanåt och får en hel del gjort innan man tröttnar igen..

Idag gjorde mattias klart all isolering o paneluppsättning på ovanvåningen.. och jag satte upp panel i hallen..

Jag ska ta en dag då jag målar panelen där uppe, sen efter det får Mattias köpa hem dem listerna som ska vara där. dem ska med målas o sättas upp.. Ja sen e det bara tapeter som ska upp..


Sen har vi såklart trappan med som ska göras.. men den funderar vi på en annan dag. Jag vet iaf att det ska gipsas tapseras o den fula plastmattan från trappen ska slitas bort o det ska slipas o göras fint.. sen ska den troligtvis målas vit.. eller att vi ljusbettsar den.



dagisfotografering.

Kategori: Detta har hänt idag

Helgen började igår..

Kategori: Familjen

Efter jobbet igår körde jag o hämtade hem älskade Enya o Isabell från deras mamma.
Gabriel o flickorna har haft jätteroligt tillsammans..

martin kom o hämtade dem idag..





Nej nu e resten av bilderna för privat bruk... kan inte visa allt..


efter flickorna blev hämtade åkte vi till stan o åt på mc donalds tillsammans ems susann vilde o kira

Ikväll blir det tacokväll tillsammans med Fatima och Emilia.. ska bli jätteroligt



Blir en riktig heldag med lekkompisar för både mej o gabriel.. sånna dagar älskar vi

begravning

Kategori: Detta har hänt idag

Idag begav jag mej till höganäs för att ta förväl av Morfar



Älskar dej morfar.

Bröllopsboken

Kategori: Allmänt




här har ni fått lite smakprov.. Älskar denna bok.