TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Saknar

Kategori: Allmänt

Ligger i min säng o kan inte sova. Saknar mitt stora hjärta.

Allt går fantastiskt bra. Känslan av att han e den rätta blir bara större o större o det känns så underbart att känner det samma..

I morgon e det iaf jobb Som gäller sen blir det en hemma dag på fredag men sen kör jag o Gabriel till Jimmy o barnen o e där lördag o söndag <3

Ny bil

Kategori: Detta har hänt idag

I morgon blir jag förhoppningsvis med bil..

behöver tips

Kategori: Detta har hänt idag

då har jag hamnat i en familj med allergier.
råg vete havre ris mjölk potatis nötter tomater.

vill ha recept på bra mat utan det där.

snart

Kategori: Detta har hänt idag

.... ja snart ska jag sätta mej i bilen o köra den fantastiska 12 milen för att äntligen få hamna i din famn..


älskar dej jimmy

minus 40 kilo

Kategori: Detta har hänt idag



min älskling

Kategori: Detta har hänt idag



Jag älskar dej av hela mitt hjärta. Du får mej att le hela dagarna. Du e min styrka när jag känner mej lite svagare. Du e så vacker så underbar. Är så trygg i din famn.. Hos dej vill jag alltid stanna kvar. Vill dela resten av livet med dej. Se våra barn växa upp tillsammans med dej.

♡♡

Kategori: Detta har hänt idag



Tinkerbellans place

Kategori: Detta har hänt idag













lite av vårt hem..

....

Kategori: Detta har hänt idag

och ärligt....... jag skaffade inte ny pojkvän förrens ett halvår efter skilsmässan. ... och jag kämpade för det förhållandet i 8 månader tills jag faktiskt hittade en annan. .

har du nått problem med hur jag lever så kontakta mej gärna.. eller ge fan i att ens bry dej.. 2 pojkvänner på nästan 1.5 år kallar du för e lika ofta som du byter underkläder..