TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Äckliga jävla mc donalds

Kategori: Detta har hänt idag

Insåg att dem ca 10 gångerna jag varit inne o äit på mc med gabriel e minsann 10 för många..
 
Borde vara förbjudet att servera detta plastskit till barn under 15.... Fy helvete.. Ska aldrig mer ...
kroppsmisshandel för fan
 
 
 
 
ja såhär ser det ut när man ska sätta sej o äta det jävla möget.... Skillnaden e att denna bilden e efter 100 dagar... Så vad e detta för jävla plastmög egentligen..

Kommentarer

  • Vip säger:

    Gnäll gnäll och åter gnäll... Det är din blogg absolut!... fast om du inte gillar eller trivs på Mc Donalds varför då ens gå dit. Där finns trots allt personer som finner den maten god! Medans andra avskyr den..

    2013-05-28 | 22:39:21
  • Johan Tennbäck, McDonald's Sverige säger:

    För att mat ska kunna mögla krävs vissa förutsättningar, bl a tillförsel av syre, fukt och bakterier. En hamburgare och pommes frites som ligger ute i rumstemperatur torkar snabb ut och kan därför inte mögla då fukt är en förutsättning för bakteriell påväxt.

    Våra hamburgerkött består enbart av 100 % nötkött och inget annat. Bröden innehåller inga konserveringsmedel och pommes fritesen består av potatis som friteras i raps- och solrosolja.

    Vänliga hälsningar
    Johan Tennbäck, McDonald's Sverige

    2013-05-29 | 11:11:01

Kommentera inlägget här: