TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

mina hjärtan..

Kategori: Detta har hänt idag

har varit en period nu då jag behövt mina vänner mer än någonsin.. och dem har verkligen funnits där för mej.. Älskar er otroligt mycket... o ni har hjälpt mej massor med att få ut massa ilska..
 
att få höra att människor pratar illa om ens barn gör mej så jävla förbannad o man känner inget annat än hat..
 
tack nill er fina underbara som alltid visar att vi är värda något, att ni alltid finns där, att ni ger mej o gabriel den kärlek o stöd som vi behöver. Vad vore våra liv utan er..
 
Kommer ta ett tag innan dem hemska orden lämnar mej som jag fick höra, det var det största kniven som han högg i mitt hjärta, men tack vare er så kommer jag att läka..
 
 
ÄLSKAR ER..
 
Josefine: Du e mitt ljus i tillvaron. Min stöttepelare, mitt bollplank..
 
mattias klint: din vänskap o din kunskap o din givmildhet. Stort hjärta underbar människa
 
Madelen bergström: Du e den jag kan sitta o vräka ur mej den ilska jag känner.. du lyssnar o kräker lite du med
 
Malin Hjort: Du e den jag kan byta tankar med. vi har dem samma.
 
Mark: tänk vad fin världen hade varit om alla var som du!!
 
Therez: har blivit lite klest just nu.. båda har lite bekymmer på varsitt håll, men vi vet var vi alltid kan nå varandra.. alltid älskad..
 
Gabriel: min älskade son.. alla älskar dej.. jag e stolt över dej o alla våra vänner tycker du e en speciell underbar kille.. Jag kommer aldrig låta något ont hända dej...
 
 
?: O utan dej går inte mina dagar runt.. Tankarna på dej får mej att överleva..
 
 
 
finns såklart fler vänner.. men ni e dem som verkligen e där alltid alltid hela tiden..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: