TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jag behöver inte ha ånger...

Kategori: Detta har hänt idag

Jag har inget Att ångra varken nu eller om 15 år.. Det e viktigt för mej.. Jag e stolt över mina val här i livet.. bara för Att valen man gjort inte passat alla betyder inte det Att dem är fel.. dem e ju rätt för mej.. o då det e Jag som Ska leva med mina val e det ju Jag som Ska avgöra om dem e rätt eller fel.. Jag e så Jävla stolt över den person Jag är o stolt över mina vägar Jag själv valt att vandra här i livet. e stolt över min styrka o att jag inte e beroende av en massa andra för att överleva. Jag e stolt över alla mina bröder som fixar det här.. Alla har stor sorg. Beklagligt nog tänker inte alla som man ska så några blir med lidande än andra. Men det e bara att förlåta o faktiskt försöka vara lite starkare o hantera situationen på ett moget sätt. i en stor storg tänker man inte klart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: