TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

fantastiskt..

Kategori: Detta har hänt idag

om man bortser från att jag förlorade min pappa precis så går allt otroligt bra..
Saknar pappa enormt mycket men det hjälper verkligen att gå vidare av att sol o värme kommer.. Jag har valt dem mest perfekta människorna att ha nära mej. Jag älskar mitt jobb. Och planerna för sommaren verkar gå bra.

Vårt bygglov har blivit godkänt så efter Aug sätter vi igång med det nya rummet.
Både jag o mattias e förväntansfulla..

Utlandsresa kommer det bli antingen till Cypern eller Mallorca.. Hämtade Gabriels Pass idag så nu e vi ialla iaf redo..

Kommer verkligen bli skönt med en veckas avkoppling i sol värme o havet.. o få mat serverad o slippa disken efteråt.. o städ o tvätt..

så det e väl som man säger.. att en massa posetiva saker väger mer än negativa.. Även om jag alltid kommer sakna min pappa så älskar jag det jag har..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: