TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Tisdag..

Kategori: Detta har hänt idag

Då ska jag in på csk o prata om hur jag ska göra.. ta bort fostret direkt eller vänta.. Det lutar åt att jag vill ha ut det direkt... förra missfallet väntade vi 7 veckor.. inget hände... så denna gången vill jag inte vänta så länge med att ha en död bebis i magen..

sen ska jag diskutera lite angående RH negativa sprutan som jag faktiskt inte fått sen missfallet innan gabriel.. o som ni alla vet kom ju gabriel till..

sen ska jag kolla med om jag eventuellt har överaktivt immunförsvar.. jag e ju aldrgi sjuk... o det stämmer bra in om man läser om det.. o då finns det en corticontablett man äter för det..

Kommentarer

  • marie - Från en prematurmammas hjärta - säger:

    Hoppas verkligen de åtgärder som du skriver om kommer hjalpa! Massa styrkekramar till dig <.3

    2012-03-08 | 13:05:38
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com
  • Emmelie säger:

    Roligt att du har låst upp bloggen, har saknat att läsa den. Men det va ju tråkigt med ditt missfall, inget man vill gå igenom.

    2012-03-10 | 10:45:35
  • Mamma till tre Prinsessor säger:

    Lider med dig och jag beklagar men hoppet finns ju alltid även om jag förstår dig hur du tänker och känner.



    Tyvärr är det så att chansen att hennes pappa skulle komma upp hit är minimal

    2012-03-11 | 12:19:31
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: