TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

ja..

Kategori: Detta har hänt idag

Då jag fick 13 kommentarer om vilka som läste min blogg så känner jag att dem 13 kan få mitt lösenord istället..

när jag kollar statistik så e det över 100. det måste betyder att ganska många av folk som jag inte gillar eller som inte gillar mej läser.. o varför ska jag ha bloggen öppen till dessa..


Bloggen kommer stängas.. o för dem jag känner IRL o dem som läst länge kommer få fortsätta..


Jag vill inte ha en öppen blogg längre...

för många anonyma idioter med som tror sej kunna o veta så mycket.. som inte har vettiga kommentarer att skriva...




[email protected] e min mail... maila där om lösen.. o vem du är.. länka till din egen blogg eller mailadress..


eller facebookmailen för er som har mej där

Kommentarer

  • sanna säger:

    jag vill med ha lösen! :)

    2012-01-04 | 09:06:40
    Bloggadress: http://muffs.blogg.se/
  • Ewa säger:

    Jag har följt din blogg rätt många månader. Fortsätter gärna med det.

    2012-01-04 | 10:51:47
    Bloggadress: http://ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här: