TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

April..

Kategori: Detta har hänt idag

Gabriels månad.. knappt så man kan fatta att han blir 4 år..

i måndags var jag inne på kommunen o lämnade ritningarna till vårt bygge.. Hon tyckte dem var mycket bra gjorda.. så det ska absolut bli godkänt.. sen får man hoppas att det inte e någon granne som sätter sej på tvären, skulle dem göra det så kommer vi troligtvis få bygga ändå då bygget e mot vägen.. o just där har vi inga grannar.. Ja en då.. men han e jag inte orolig över.. Tror faktiskt inte någon av grannarna kommer gnälla..

Har även satt igång med träningen.. tisdagar o torsdagar e det cirkelpass för mej.. o någon dag i veckan ska jag även hinna med Gymmet tillsammans med anton.. Han hjälper mej med träningen lite.  o sen har jag mitt magshema som jag ska göra här hemma en dag i veckan med..

jag har gett mej fan på att jag ska vara slankare o snyggare till resan i Augusti..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: