TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Fotoböcker

Kategori: Allmänt

http://www.ifolor.se/fotobok_deluxe_a4_staende_se_se.Ifolor?ActiveID=1792

Jag gör en bok till Gabriel för varje levnadsår så just nu håller jag på med hans 4e bok, men då väljer jag spiralböckerna denna gången valde jag delux boken för detta ska bli vår bröllopsbok.. Bröllopet och resan..



som ni ser så blir det med tjock fin pärm.. precis som en vanlig bok.

Jag vet att kvaliten e bra då jag själv har tre böcker här hemma och jag kan starkt rekomendera deras böcker.
Det finns färdiga mallan du kan använda men jag brukar ändra om lite som jag vill och lägga texk på lite olika ställen så som jag känner för det. Det kan man göra precis som man vill


Här har ni en bild på 4 av sidorna ur bröllopsboken. sammanlagt har jag 36 sidor. (finns ända upp till 132 sidor)




239kr e ingenting för detta dyrbara o vackra minne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: