TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Idag har vi verkligen gjort jättemycket.

Kategori: Vårt hem

Tapseringen vid trappan e klar.. o tapseringen vid väggen e oxå klar.. och jag har börjat med trappan. Platsmattan skall bort.. o fy fan vilket slavgöre måste jag säga. Limmet sitter som berget o när man har dragit bort mattan så e det ludd som sitter stenhårt fast..

men fin ska det blir..

Nu ska vi fixa listerna med.. men det får mattias ta o göra någon dag då han har tid..









vilket slit med trappan.. o då e jag minsann inte klar med första steget ännu.... det ska slipas gämt o fint.. sen ska det ljusas upp med vit betsfärg

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vad ni är duktiga gumman .. Kommer bli super snyggt när ni e klara .. (O:

    2011-12-01 | 22:07:57
    Bloggadress: http://​lillebuu.webblogg.se/
  • Helené säger:

    Vilken snygg tapet! :) Kommer bli skitbra med vitt till!

    2011-12-02 | 08:03:20
    Bloggadress: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: