TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Tanja myser

Kategori: Tanja


detta e en rottweiler labbe blanding.. vi har fått konstaterad konsenrtationssvårigheter o adhd på henne.. Så hon e en hund som har svårt att lära.. o när hon väl lär sej det så skiter hon mestadels i det.. men men det går... hon blir lugnare med åren.. och dem flesta sakerna fungerar nu förutom att gå i koppel.. sen jag förlorat mina nästan 35 kilo orkar jag inte hålla henne längre för hon drar som in i bomben..

men när hon ligger såhär i soffan nära en o gosar med Gabriels nallar så älskar man henne verkligen.. då känner man att hon har sina dampryck o att hon biter sönder några grejjer då o då gör inte så mycket.. det e ju faktiskt inte så farligt längre..

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Finns ett superkoppel för hundar som drar som spänner till under "armhålorna" på hunden när den drar. Kolla med djuraffären.

    //Cissi

    2011-04-09 | 22:01:40
    Bloggadress: http://cillans-funderingar.blogspot.com
  • carlie säger:

    du orkade inte dra henne innan heller =)

    2011-04-12 | 07:58:43

Kommentera inlägget här: