TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

April= Månad för minnen

Kategori: Allmänt

Ja vi har ju April här nu... o i April för 3 år sedan var det nära att jag försvann från jordelivet tillsammans med min ofödda bebis..

Jag blev inlaggd en fredag för trygt tre år sedan.. och 4 dagar senare hade jag ett blodtryck på 240/140 o då blev dem på sjukhuset tvugna att ta beslutet att ta ut den lille lille killen på 600gr som jag hade i magen.. en liten gabriel som inte ens hade fått vara i magen mer än i 25 veckor...

Brukar inte tänka på det så ofta, men just när hans födelsedag närmar sej kommer minnena tillbaka..
Hoppas jag aldrig behöver uppleva det igen.


sjukhuset i köpenhamn


här ligger jag på uppvaket efter kejsarsnittet..


här e snittet... Idag syns det knappt ingenting av det.


här e jag 2 dagar efter allt.. fick köras runt i rullstol då inte mådde så bra.











Kommentarer

  • Patience säger:

    sv: Är jätte tacksam för ditt svar, ska mejla honom, gör det nu i veckan när jag verkligen kan sätta mig ner och skriva ett nogrant & ordenkligt mejl. :)



    Ni har nog inte haft det lätt? att inte veta om ens barn kommer överleva dagen eller inte liksom. Dom är ju "skörare" eller hur man ska säga. Ger er styrke kramar, även om det var 3 år sen det hände <3

    2011-04-04 | 19:51:31
    Bloggadress: http://mylovingbaby.blogg.se/
  • Terese , Gnälliga morsan säger:

    sv: ja 750 milj. vore väl en dröm! Jag skulle göra som du , renovera lägenheten klart, sälja den och köpa en villa som jag vill ha. Vet ett ställe i huddinge där jag vill bo. :)



    Tiden går fort va? Tur för er att allt gick bra, ni har en iten kämpe hos er ! kramar!

    2011-04-05 | 06:31:13
    Bloggadress: http://froststedts.blogg.se/
  • Sara säger:

    Hej!

    Tänk vad lika det var för oss, jag blev med inlagd en fredag och 4 dagar senare så föddes Edvin med akutsnitt när jag hade ett blodtryck på 240/140 :o) Edvin är dock född i vecka 24+4 och vägde 516 gram men många likheter var det :o)

    Hoppas allt är bra med er annars!

    KramKram Sara

    2011-04-05 | 07:58:05
    Bloggadress: http://sara84sblogg.blogspot.com
  • Frugan säger:

    <3

    2011-04-05 | 13:14:51
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Vilket underbart mirakel han är, er Gabriel. /Sofia från fl bebisar08 tråden

    2011-04-05 | 14:01:15

Kommentera inlägget här: