TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Funderingar på om min son e sjuk eller ej....

Kategori: Gabriel

Blodproverna vi tog för ett tag sedan visade att Gabriel skulle ha ett litet njurfel.... Så dem blodproverna ska vi ta om idag.. för läkaren trode det skulle vara en felvisning då dem andra proverna visade bra.. Ja förutom sänkan för han hade precis varit sjuk..

jag börjar bli lite orolig.

Dem på dagis säger att han äter sämre där nu än förut.. han vill inte svälja.. han stoppar i munnen o tuggar, men vill inte svälja det.. så man undrar vad feler är..

Jag tycker hans mandlar ser stora o rödsprängda ut, men han verkar itne ha ont.. ska ta det med läkaren idag.

så tankarna smyger på en mer o mer om Gabriel faktiskt e sjuk..

han vill inte äta. han kan inte svälja saker med bitar... yoghurt går bra.. o mjölk o vatten.. men minsta lilla bit o så kräker han. precis som en bebis..


e han sjuk... njurfel. halsen. matvägran... e detta pga olika faktorer eller har vi ett stort mega problem här?!?!
vill inte ens tänka på det...







Kommentarer


Kommentera inlägget här: