TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

gekås... ullared

Kategori: Detta har hänt idag

ja där har jag o min kära sambo varit idag..

det var så mycket folk att vi itne gick runt o knuffades o bökade utan haffade åt oss det som vi råkade komma åt som vi tyckte var fint... vi missade säkert en hel del men jag fick fan panick av alla korkade människor som itne kan flytta på sej.. o som stinker tobak o annan skit.. eller som står o blockerar vägen för att skicka sms.. för fan.. ut med er..

jaja det blev lite iaf..


o jag säger det.. dem som tar barn med sej dit får fan skylla sej själva att dem får ett rent helvete... lämna dem skrikiga barnen hemma..

det gjorde vi..

Gabriel e hos malin o roger o han har det superbra där.. idag e dem på kalas så vi ska inte hömta honom förrens i morgon..



här har ni 2 av mina favoriter... det e samma modell, men olika färger

Kommentarer


Kommentera inlägget här: