TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

tjohoo

Kategori: Detta har hänt idag

Mattias kom hem i fredagskväll från örebro. Han ska vara hemma hela veckan.
så i fredags gjorde jag kyckling middag till oss. sen nattade vi gabriel. Sen blev det eld i kaminen massa ljus på golvet o ett stort mjukt täcke på golvet.. sen var det bara han o jag o Idol.

I lördags så var Jag o Gabriel hos min lillebror o mattias var iväg o köpte en ny dator. Sen när mattias kom tillbaka efter sin tripp så åt vi pizza allehopa.

i söndags var jag o gabriel o badade tillsammans med fatima o emilia.. min finaste annica var såklart oxå med..


annica o gabriel badar i baljan. Där var det varmt ..


älskade ungen..
















Ja o idag kom då den nya datorn.. så nu blir det mer bloggande om kvällarna.. o fler bilder..

tjohoo

Kommentarer

  • Örjan säger:

    Mer bloggande? :)

    2010-11-05 | 10:55:51
  • Fru Svensson säger:

    Så fina ni är, du och din son :)

    2010-11-05 | 22:17:18
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: