TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Maten jag äter..

Kategori: Middagstips!

många tror kanske att jag inte kan äta något gott efter operationen.. Många människor vet ganska lite om GBP.. du kommer aldrig kunna äta ditt du kommer aldrig kunna äta datt.. det e skitsnack.. Jag kan äta precis vad jag vill.. här kommer lite middagstips från mej..


Panerad fisk med ris och ört o dillsås tillsammans med grönsaker.




Hemmagjorda pannbiffar med potatis och brunsås. Stekt lök och svamp, Grönsaker o Lingon



Kalops med morötter Potatis och Lingon



Kyckling Med ris brunsås och ört/vitlök creamfraich



hemmagjorda köttbullar med potatis o gräddsås. Stekt Lök o svamp. Lingon




marinerade grillade kycklingfile på spett.. Serverades med Pommes och bearnesås




Spenatpasta med Lax. Blomkål, morötter o böner

Kommentarer

  • Liljekonvalj säger:

    Åh här ligger jag på sjukhuset och fick broccolisoppa... blääää jag vill äta. :) hur länge hade det tagit innan du började äta redig mat igen. Kram kram

    2010-05-25 | 18:53:58
    Bloggadress: http://www.liljekonvalj.wordpress.com

Kommentera inlägget här: