TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Tisdag

Kategori: Detta har hänt idag

och det e nu bara 3 dagar kvar tills vi ska vara i lund.
Längtar som bara den, men e lite nervös för svaret!!.. Ja eller Nej.




Mattias lämnade in bilen på lagning idag.. det e nog värmeplåt som sitter lite löst tror vi.. för det skrammlar lite.. dem skulle iaf kolla igenom bilen o ringa oss sen.

O så kommer sotaren idag med.. men det besöker får jag ta hand om för mattias ska iväg på massagen. (ja vissa har det bra)

En annan god nyhet är att nästa vecka eller nästa igen börjar mattias jobba igen..  så 1.5 månad typ har han varit hemma..

Mindre goda nyheter det e att jag har struliga brukare jag jobbar med som ändrar shemat hela hela hela tiden o jag e så trött på det. dem har ringt mej 3 lördagar i rad nu o sagt Nej du behöver inte komma i morgon.. så jag ringde chefen i går o sa att dem får ringa vid behov istället.. för så som det går till orkar jag fan inte med längre nu..

Ska ju troligtvis ändå snart bli sjukskriven.. så kan gå någon aktivitet på arb förmedlingen sålänge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: