TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

tar bort Inlägget..

Kategori: Allmänt

Jag tar bort inlägg om ursäkten ang fria dennis härvan..
Jag har kontakt med cattabubbla som har kontakt med en av tjejerna.

Och varför ska jag ha en ursäkt i min blogg som dem kanske inte läser ändå.. varför ska jag ha en ursäkt som bara svenska folket läser.. jag e inte skyldiga er en ursäk.. inte skyliga er ett skit faktiskt..

och vad ni kommenterar bryr jag mej inte heller mycket om.. jag läser den o raderar den.. slut..


Jag väntar just nu på svar för att kontakta tjejerna istället.. så allt ang dennis härvan kommer inte finnas med i min blogg.. för det hör inte hemma här.

Kommentarer

  • seb säger:

    Men varför ska du kontakta dem? Så att de kan lätta ditt dåliga samvete? Om jag vore någon av dem skulle jag inte vilja prata med dig. Allra minst bli ombedd att godta någon slags ursäkt.



    Håll dig undan och försök att lära dig något om dig själv istället. Lycka till med din operation.

    2010-03-27 | 08:56:03
  • FBD säger:

    Starkt Susanna!...



    Hoppas du får svar och någon form av ursäkt!

    2010-03-27 | 09:09:48

Kommentera inlägget här: