TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

skäms inte ett dugg

Kategori: Detta har hänt idag

Fick kommentarer ang förra inlägget...






Varför frossar du? Ska du inte opereras? Förstår du inte vad operationen innebär?

svar: Jo jag vet vad det innebär. Och Ja jag ska Opereras.. men innan operation ska man gå på pulverdiet. Och innan dess vill jag äta något jag tycker e riktigt riktigt gott... o för mej e det fläskfile med potatismos stekta grönsaker o bearnesås.. så det passade jag på att äta.. Fär på Måndag ska jag bara dricka pulver och vatten i 15 dagar. och efter det opereras.. Och då kommer jag inte kunna äta som jag gör nu.. Så därför passar jag på att äta en god middag.,. o dricka cola och äta ostbågar till melodifestivalen idag..




kan inte annat än att hålla med Lotta.
jag tycker du borde skämmas som ser till att få denna operation betald och inte verkar förstå vad den innebär.
verkar inte som du kämpar för att gå ner utan tar denna vägen bara för att.

Svar: tror inte du känner mej för då hade du inte ens sagt att jag inte kämpar.. jag har gått ner och upp igen hundratals gånger. dessutom skulle jag alsrig få en operation "bara för att" som du påstår. Det är möten o prover o frågor o sånt man ska ha klart innan man ens får en operation..
   
 

Kommentarer

  • ♥ Nina ♥ säger:

    Gud vad arg jag blir då jag läser att du får sånna kommentarer! Njut av din "sista" måltid innan en lång period av flytande! Det är du värd!! Lycka till med flytet å välkommen över på andra sidan snart! =)

    2010-03-13 | 18:04:21
    Bloggadress: http://snostjarna.blogg.se/
  • linda och Jacob säger:

    Ghaaaa låt dom klaga!! Jävla idioter!

    För det är väl ditt val?

    Klart som faan att du ska få dig en sista underbart god måltid innan allvaret sätts igång!

    Nej njut av det goda du kan äta nu vännen!

    2010-03-13 | 18:46:18
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/
  • StinaB säger:

    Vissa människor borde aldrig öppna käften! Ät på du innan pulverdieten. Det låter kämpigt nog att inte få äta på femton dagar innan op och sen behöva ta det lugnt i början efteråt också!

    2010-03-14 | 17:57:25
  • emma säger:

    att folk orkar bry sig ens... du gör väl som du vill

    2010-03-14 | 19:03:03
    Bloggadress: http://emmakri.blogg.se/
  • Hanna säger:

    antar att dom som kommenterat aldrig haft problem med vikten... hmm??

    givetvis måste man få "unna" sig och njuta ibland... speciellt en "sista" gång innan pulver och op. jag tycker att du gjorde HELT RÄTT genom att frossa det du gillar!!



    massa kramar

    2010-03-18 | 21:39:06
    Bloggadress: http://hannaofsweden.se
  • Lina säger:

    Jag håller med dom som skriver här. Såklart du får frossa 1 gång innan pulver osv. Min mamma har gjort samma op. Hon behövde dock inte leva på pulver innan och sen efter op fick hon äta riktig mat bara några dagar efter. Men dom flesta län kör med pulver och sen flytande veckorna efter. Du känner inte mig. Men stort lycka till!

    //Lina

    2010-03-20 | 16:46:39
    Bloggadress: http://limahisy.blogspot.com
  • Rebecka säger:

    Mattias tryckte som fan innan operation.. eftersom han visste att de skulle ta såååååååå lång tid innan han skulle få äta massa gott igen.. ändå gick han ner 18 kg till operationen ;)

    2012-01-15 | 23:41:48
    Bloggadress: http://rebeckabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: