TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

gått upp i vikt..

Kategori: Detta har hänt idag

Ja denna morgon hade jag minsann gått upp i vikt... hur nu detta kan vara möjligt.. haha
men men.. i morgon har jag säkert gått ner dem igen.. så brukar det vara..
dock kommer jag ju fattas några hekto till den vikten läkaren sa.. men men. jag skulle ha svårt att tro att jag skickas hem för några hekto...

nu ska man snart väcka lillemannen.. lämna honom på dagis,,,
sen ner o ta det sista blodprovet...

i morgon e det dax....

Kommentarer

  • Lovisa Berg säger:

    Hej vännen! ville bara säga att jag har hittat hit och att du är super duktig!!! kirurgen kan ju inte skicka hem dig för några hekton. Kommer tänka på dig hela dagen i morgon! Kram

    2010-03-29 | 09:21:21
  • elin hejdenberg säger:

    Det är nog bara vatten. Kommer tänka på dig imorgon!!

    KRAMAR

    2010-03-29 | 09:50:59
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • Liljekonvalj säger:

    ahhh i morgon smäller det alltså... härligt!

    2010-03-29 | 18:58:42
    Bloggadress: http://www.liljekonvalj.wordpress.com

Kommentera inlägget här: