TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Veckans Blogg

Kategori: Veckans blogg..


Rebeccas Blogg hittar du HÄR <----


Denna tjej har jag "känt" i många år. Hon har varit med om så mycket. man tycker att det borde räcka.
Men under veckan som varit har det varit lite oroligt om Bebisen ville stanna kvar i magen eller ej. Hon e dock förbi dem farligt låga prematurveckorna. Som tur var fick hon åka hem igen. Men med MYCKET VILA..

Så hennes blogg har varit mycket intressant för mej denna vecka. Har ju själv en prematur så jag har blivit himla personligt berörd av hennes blogg.


men bebis får ligga kvar ett par veckor till.  Läs bloggen du med!!!!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Å vad du är gullig :) Vad glad jag blev. Din blogg är en given läsning för mig med :) Kram Kram

    2010-06-13 | 16:53:12
    Bloggadress: http://beskan.blogg.se/
  • ewelina jungmarker säger:

    anmäl dig då i inlägget lite längre ner på min sida :)

    2010-06-13 | 19:05:46
    Bloggadress: http://jungmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här: