TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Idag är det student...

Kategori: Detta har hänt idag

Middagen e lagad o äten
Håret är tvättat..





Nu återstår.. Smink.. Gabriel ska bli ren...PÅ med finkläderna på både mej o gabriel... Ta bild på oss.... packa skötväskan med blöjjor o näringsdricka o nappflaskan.. Ner o köpa våtservetter... Sen dra vidare ner till Snugge..

För han har tagit studenten för att han har tagit studenten.. fy fan vad han e bra.



Finns 2 till som tagit studenten.. O det e Isabell o Amanda.. Grattis till er med... <3


FY FAN VAD NI E BRA <3


Kommentarer

  • Malin, 22 år Gravid v37 säger:

    okeej då vet jag det :)

    2010-06-11 | 18:04:15
    Bloggadress: http://mammaflikkan.blogg.se/
  • Toril Jakobsson säger:

    Visst är det underbart att hitta tillbaka till det där stadiet när man vill göra sig fin och så. Jag tyckte det var fantastiskt när jag kom dit och tyckte det var mödan värt att piffa till sig. Du är verkligen så fin nu. Och finare kommer du blir. Men jag älskar dig oavsett. :) tack för att du finns i mitt liv.

    2010-06-12 | 19:24:18
    Bloggadress: http://fraktalverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: