TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Återbesök..

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

Jag var på återbesök På Aleris idag..
jag vägde mej o mätte midjan.. Jag har minskat 17 cm i mindja och tappat 16 kilo.. men då räknade dem inte bort kläder o skor.

Gick in till läkaren o han sa.. Wow för dej går det bra sa han.. bara 69 kilo nu.. mycket bra..
då kände man sej verkligen glad..

Berättade om vad jag åt. hur jag åt.. det lät bra.. men frukosten skulle jag intve slarva med som jag gör..
Mcdonalds o Pizza e inte förbjudna saker så ibland får man äta även det sa han.. för klart jag erkännde att jag ätit det 2 eller 3 ggr efter min operation.

Det var bra att jag börjat äta mer fisk. det e nyttigt.. o bra på järn o andra viktiga saker..

o jag får dricka hur mycket multivitamin på brustablett hur mycket jag vill..


så han var supernöjd.. o det e jag med..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: