TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Ni kanske börjar tycka bloggen e för tråkig....

Kategori: Detta har hänt idag

Tjatar ju bara om Gabriels välmående nästan alltid haha kanske blir tråkigt för er..

Vad skulle du vilja läsa mer om?

Jaja.. i dag när jag hämtade lillgrabben på dagis var han glad. Han hade dock inte ätit så bra middag, men hela näringsdrycken hade han fått i sej.. Massa pussar fick jag.. o hem o sova ville han..

I morgon blir det en lugn morgon. Han får sova tills han själv vaknar o sen äte lite frukost..
efter frukost blir det att sätta sej i bilen o köra till Finja för att hämta malin o hennes råttor. dem ska vara här tills på lördag.. Ska bli mycket roligt..

så vi ska fixa en fin middag fredag kväll.. o kolla på lets dance på kvällen..


E även på jakt efter lite mockasiner.. Någon som har i storlek 21 som kan tänka sej att sälja dem till mej o skicka hit..??

Kommentarer

  • marie säger:

    jag tycker det är väldigt intressant. kanske inte är den bästa att kommentera alltid men jag läser!

    2010-01-21 | 15:31:01
    Bloggadress: http://sezzan85.blogg.se/
  • Toril säger:

    Allt som är viktigt för dig är kul att läsa om och är det Gabriel som är viktigast just nu så är det ju det jag vill läsa om också.. :D

    2010-01-23 | 16:27:49
    Bloggadress: http://fraktalverklighet.blogspot.com
  • anonym säger:

    kul att följa gabriels utveckling...lite mer info om er hund hade varit kul...

    2010-01-24 | 12:56:38

Kommentera inlägget här: