TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Kiss i Pottan och utelek..

Kategori: Detta har hänt idag

Gabriel kissade på pottan idag för första gången.. Jag brukar ju ha med honom in på toaletten när jag kissar..
Så han fattade vinken när jag satte pottan på toastolen..

Ja på toa kissar man sa jag,, han fick en bok så han kunde tänka på något annat..


O ja.. det kom kiss..


duktiga killen...








Gabriel tittade så ut genom fönstret.. och sen gick han ner o tog sina skor.. så vi fattade ju vinken.. hahaha.. var bara att bege sej ut.. Tanja med såklart..




Tanja har verkligen blivit en fin hund.. Hon e lugn nu.. och det går bra där ute.. Visst vi har fått höjja staketet på vissa ställen så hon inte hoppar över.. Men sen vi köpte antiskall halsbandet går det såååååå bra..

Visst hon tar gabriels leksaker ibland men det tror jag nästan alla hundar gör..


Den enda sak som jag inte kan göra med henne det e att gå ut med henne i koppel.. för hon drar så hemskt..

men annars har hon faktiskt blivit en mycket snäll kelen o fin vovve... Inte lydig som värsta polishunden men det räcker med det hon kan.. Och Gabriel älskar henne o hon älskar gabriel..



Älskar att sitta hos pappa i soffan.. (bild från dec)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: