TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Då har vi 2010 här..

Kategori: Detta har hänt idag

Kvällen spenderades framför tv:n

När klockan närmade sej halv 12 gick vi upp till Gabriel för då hade dem redan börjat smälla här i byn.
Vi satte Gabriel i fönsterkarmen uppe på hans rum o så stod vi där o tittade på alla färgerna.

Gabriel han tjöt av lycka varje gång det pangade o himlen fylldes med färger. Han tyckte det var sååååå roligt..

Vi ser så bra mot byn vid gabriels fönster så vi fick se en massa fina raketer.

Billigt o bra.. + att vi inte skräpar ner naturen.. Kanon..


Till frukost idag fick gabriel välling + att vi kokade lite korv..

Mattias har börjat med renoveringen av vårt sovrum.. Äntligen äntligen.. längtar som bara den tills det e klart där uppe..

Idag e det även "framkallabilder" dag.. denna månaden blir det 202 bilder.. då jag sitter med mobilt bredband tar det en sådan JÄVLA tid att få över bilderna till framkallning.. men men.. bara 3 timmar kvar hahaha

Kommentarer

  • Hanna säger:

    ny design här ser jag! jätte fint... ^^

    och gott nytt år på er! kram Hanna

    2010-01-02 | 20:38:26
    Bloggadress: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här: