TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

denna helg

Kategori: Detta har hänt idag

ja på ovanvåningen har vi minsann hunnit en hel del.. Känns inte som om det e så många moment kvar i vårt blivande sovrum nu.

i morgon ska jag jobba en stund..

sen på Söndag ska jag åka ner till Dalby o träffa nya vänner. Ska bli otroligt roligt.


Ja o så Passar vi Malins råttor denna helgen med..



Gabriel hjälper pappa att sopa rent innan vi lägger golv.


måla panelen 2a gången med innan golvet..


Gabriel kollar så allt stämmer


arbetar hårt..


efter slit får man mysa i soffan med god dricka o kolla på bompa








Uzuki o Teza... dem 2 råttorna vi passar denna helgen..


Uzuki en mycket nyfiken råtta..

Kommentarer

  • Annika säger:

    så duktig gabriel är som sliter så :O)

    2010-02-26 | 21:45:19
    Bloggadress: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
  • Annse säger:

    Ska bli saaa spannande att se nar jag kommer hem till er och halsar pa :) Om jag far ;)

    2010-02-27 | 17:47:31
  • Cissi säger:

    Skönt när man ser resultat :D

    Din det blir!

    2010-03-01 | 10:50:46
    Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: