TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

hej igen

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

I dag måndag.. 3 veckorsedan jag började flyta.. 6 dagar sedan operation.. och minus 7.9 på vågen.. jag e nöjd..
Jag tycker det går jävligt bra.. Jag får ihop måltiderna o jag får ihop dryck.. dock dricker jag kanske för mycket mjölk haha för efter att jag köpt laktosfri mjölk får jag inte längre ont i magen o inte heller lös i magen oooo det e så gott men mjölk..

Men jag mår bra.. och sålänge jag gör det så gör jag precis som jag vill faktiskt.. så vatten blir det itne mycket av.. det blir mjölk som sagt.. O såvitt jag vet har ingen dött av mjölk..

hade min värsta natt någonsin tror jag häromnatten..
Dem sprutar ju in koldioxidgas i magen under operationen.. ja det e för att se evetuellt legage..(stavas?)
o denna gas ska nu ut ur kroppen.. så rygg o axel smärtade som bara dem.. var som knivar som spettsade en hela natten.. o rörde man på sej blev det som en eletrisk stöt genom hela kroppen.. ja den var verkligen smärtsam.. som tur e varade det inte så länge.. en kväll, en natt och en halv dag.. sen var det över..

en annan konstig grej som kom i natt var MENSEN.. hur i jössenamn.... Jag har ju P spruta... Läkaren förklarade för mej att kroppen inte ska fungera annorlunda med p spruta.. Det kan göra det med p piller o andra preparat man äter då 12-fingertarmen inte längre e med i matspjälklingsprocessen..  men p Spruta skulle inte vara något konstigt.. Så jag undrar då.. hur i helvete kommer det sej att jag fått den?!?!?
Har itne haft mens sen Gabriel föddes... o det e snart 2 år sedan...

Kommentarer

  • carlie säger:

    bara för att man har p-spruta så betyder inte det att mensen garanterat försvinner... men om du har haft sprutan över ett år och aldrig fått mens, så tycker jag att du ska kontakta kvinnokliniken på sjukhuset, så de får kolla upp dig.. det kan ta ett år ibland mer för att mensen ska stabilisera sig.. men kolla upp det ändå för säkerhetskull..

    2010-04-05 | 10:52:04
  • Annika säger:

    skönt att det går bra för dig

    2010-04-05 | 22:06:25
    Bloggadress: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: