TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jag fick rätt.

Kategori: Vardag

Det var tänder.. Vänster kindtand har nu tittat fram.. o han mår mycket bättre. dock smittade han mej med sin förkylning..

Ja det har hänt en nyhet här i mitt liv. Min lillebror har nu äntligen blivit redo att möta o lära känna sina biologiska syskon. Han e idag 15 år och förståndshandikappad. Har längtat efter denna dagen sen han föddes.. att äntligen få träffa honom.. Så en dag e inbokad v 44 då jag o Gabriel o möjligen lillsyrran ska med. Hans fostermamma har lovat maila över lite bilder.. Jag mailade över en del bilder igår till henne.. hon skulle berätta o förklara för lillebror att vi skulle komma på besök. o visa bilderna.

Detta e stort för mej..




I veckan som varit har vi varit på kalas hos gabriels biologiska mormor som fyllde år.. Var åter igen jag Gabriel o lillsyrran som åkte dit.. Jag o annse gär mycket ihop.. Känns skönt att ha en syster..



Just nu håller jag på att göra en beställning på mattias Julklapp från mej o Gabriel..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: