TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

tidig morgon..

Kategori: Vardag

Min lilla bus vaknade 10 över 5 i morse.. han blev inte så glad när han isåg att han var själv i rummet när han vaknade..  jag gick upp o la honom brevid mej o sängen.. sittade på nappen o kände lite i mitt hår.. sen sov han igen..

10 över 7 vaknade han igen.. o då var han på bus bus humör.. bara att gå upp.. satte eld i kaminen o sen kläder o sådant på..

köra o lämna på dagis.. gick bra.. o nu e det lite egen tid som gäller.. tänkte att något litet julpynt skulle få komma upp idag..

Kommentarer

  • Annse säger:

    Myyyyyyyys :D

    2009-11-26 | 11:29:08
    Bloggadress: http://mountcorbitt.blogg.se/
  • Tesan säger:

    Tack! Så du fick din son i vecka 25. Gick allt bra för er? Våran lilla tjej är rätt så stark ändå och vi var väldigt inställda på att hon skulle komma att behöva den här hjälpen men det är ändå så psykiskt påfrestande. Hon känns så bräcklig och hjälplös när hon ligger med alla slangar och sladdar och man vet inte hur man ska hantera henne. Vill ju bara att hon ska bli stark och få åka hem med oss. Hur mycket hjälp behövde erasn och hur lång vårdtid fick ni?



    Kram

    2009-11-26 | 11:32:52
    Bloggadress: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: