TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

nu e jag fan arg

Kategori: Allmänt

Neo har gjort det INGEN...

förra gången jag fick en lapp ang inläggning avbröt jag den för jag viste inte ett skit. vi hade inte fått reda på någonting. ringde o pratade med dem att jag ville ha en viss informaton innan detta planeras på nytt..

dem ska inte gå över våra huvuden o planera o dona saker utan våran vetskap..
vi vet itne ens varför o vad denna jävla inläggning kommer gå ut på..

vist jag kan väl gå med på en inläggning.. men jag vill gärna veta varför..

o gissa vad neo har gjort.. jo dem har inte gett mej någon information, men dem har bokat in en ny inläggning..

asså e dem dumma i huvudet eller e det bara jag som överreagerar

jag vet inte hur länge det ska vara . o varför o vad dem ska kolla.. o var e föräldrarnas plats.. ska man sova över.. får vi ha eget rum.. e det inte sådant man vill vet?

gäller det saker ang min son vill jag vara med när sånnahär saker planeras o jag vill veta i vilket syfte detta ska göras.



blir bara så jävla arg... dem planerar o jag som mamma ska bara acceptera utan att veta ett skit..
jag ringde iaf in o pratade med telesvaret o jag sa att har vi itne fått någon information innan det usatta datumet kommer vi inte dyka upp o vi avbryter då även kontakten med neo..
för till vilken nytta e dem för oss om dem inte kan sammarbeta med mej??

Kommentarer

  • carlie säger:

    när ska de lägga in honom??

    2009-11-26 | 19:01:42

Kommentera inlägget här: