TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

kvällen..

Kategori: Vardag

e lite sen med kvällsmaten.. men det får funka ändå.. blir potatis o lax idag..

sen när lillemannen ska lägga sej får man sitta där uppe nu tills han somnar.. han har precis lärt sej dethära med seperation och han blir superledsen när man går ut ur rummet.. Pratade med läkaren ang detta idag o han sa att det var vanligt vissa perioder i barnens liv.. han sa sätt dej i en stol o bara vara.. tills han somnar..

sen ikväll blir det att åka till jobbet.. behöver inte komma fören vid 22 för h*n skulle vara borta ikväll..

ja o grattis till lillsyrran som fick jobbet på irland.. hon åker på måndag..

Kommentarer

  • Annse säger:

    Tack =) Längtar tills ni kommer hit, jag ska bjuda på ngt riktigt muumsigt :P

    2009-11-24 | 16:51:40
    Bloggadress: http://uksensation.blogg.se/

Kommentera inlägget här: