TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

dagens planering!!

Kategori: Vardag

Idag efter Middagen ska jag o Gabriel köra ner till Tomelilla. Vi ska hälsa på min lillasyster en sista gång innan hon flyttar till Irland. Känns som detta mötet kommer ha blandade känslor.. gråt skratt gråt skratt..

Jag e så förbannat glad för hennes skull. vilket dröm jobb..
dock kommer vi sakna henne här hemma.. Vi har länge stått nära varandra o nu åker hon.

Men ja.. lycka för hennes skull o sorg för min egen..

Min moster e bäst...... jublar gabriel

Kommentarer

  • Annse säger:

    Hahaha :D Jaa om man kan få han att äta morötter och apelsin så är man bäääst =) Det gick ju bra idag :D

    2009-11-27 | 16:11:21
    Bloggadress: http://mountcorbitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: