TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

dagens morgon..

Kategori: Vardag

vid 5 tiden ropade gabriel.. gick upp o tog honom o la honom sen e vår säng.. där la han sej så nära han bara kunde o drog o slet i mitt hår.. han älskar det.. dock gör inte jag det.
vi somnade iaf om. o kvart över 8 vaknade vi.

gick upp o ringde dietisten på csk.

hon kunde inte svara på hur många dagar vi ska behöva vara där, men självklart så fick jag vara med hela tiden. det skiljer aldrig mammorna från sina barn. Jag frågade vad exakt dem ska kolla o hon sa att det e Gabriels kalorintag dem vill spana in lite extra och hur mycket han leker. undrar dock varför vi ska vara där under natten då för då äter han ju ändå inte.. o skulle han göra det får han välling o det kan jag ju bara berätta vilken tid o hur mycket han åt i såfall..

hon skulle iaf kolla upp hur många dagar det gäller. och jag sa att innan han blir inlaggd vill jag att han vaccinerar sej för han har itne blivit det ännu..

jag lägger ju inte in min unge på ett sjukhus där svininfluensan finns utan att han e vaccinerad.. det borde dem ju iaf förstå.


Så får han bara sin spruta så åker vi in måndagen den 7dec kl 10:00.. sen får vi se hur länge vi e kvar..
jag tror dock itne han får i sej för lite kalorier utan snarare att han gör av med dem med den energin han har...   man kan ju inte binda fast honom.. men man kan ju inte proppa i honom en massa saker heller så vad dem ska göra åt problemet ska bli intressant

Kommentarer


Kommentera inlägget här: