TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Gabriels dagbok 29Maj 2008

Kategori: Gabriel

Idag e det din månadsdag. Den började dock inte så bra. När jag kom in till dej denna morgon var allt kaos. Du hade tröttnat på att andas. Ditt syre och din puls sjönk om och om igen så de beslöt sej för att en respirator skulle sättas in. Nu får du vila dej från det jobbiga. Koncentrera dej på att växa och bli stor nu min fina pojke!!

En annan som hände var att du fick åka ambulans en gång till. Denna gången ner till Lund. Ja så får vi se hur länge vi blir kvar här. Mamma bor här nere hos dej och pappa e här om helgerna. Han e ju duktig och jobbar ihop pengar dem andra dagarna.

Det blev en ganska jobbig dag för dej. Blev stucken många gånger för du ville inte hjälpa till med att få dit en ny nål i din hand. Dina värden e iaf stabila nu. Så snart hoppas vi på att du e ditt vanliga jag igen.

Min vackra gabriel. Du är mitt allt../ Din mamma




Ja detta skrev jag i Gabriels dagbok för ett år sedan.

Kommentarer

  • Kvack säger:

    Otroligt att det redan har gått ett år.

    2009-05-29 | 17:07:16
  • Anonym säger:

    fint skrivet :) Jag gillar att läsa din blogg! fortsätt uppdatera den så mycket.

    2009-06-04 | 14:02:08
    Bloggadress: http://eelliinnoor.blogg.se/
  • Anonym säger:

    fint skrivet :) Jag gillar att läsa din blogg! fortsätt uppdatera den så mycket.

    2009-06-04 | 14:02:39
    Bloggadress: http://eelliinnoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: