TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

egen mat..

Kategori: Vardag

Gabriel ha då ätit burkmat hela tiden, men nu kände jag att det e dax för honom att få hemmalagad mat.. så i går stod jag i köket o gjorde en fiskrätt en kycklingrätt och en pasta o köttfärsrätt..

hällde upp 125ml i fryspåsar o frös in. Blev en hel ica kasse med mat. haha..

Jaja till då problemet.. han vill inte äta den.. Han kläks o fräser o kräks.. hmm fasst det e större bitar i burkmaten så det e inte bitar som e problemet..

Ja det e väl bara att bjuda honom på samma mat varje dag tills det går ner. Äter han inget nej då får han bara vällingen för jag erbjuder honom inte annan mat..

e min mat så äcklig,,

Kommentarer

  • carlie säger:

    det brukar vara så att de är lite kinkig med hemlagad mat.. de är ju inte vana vid det... är ju faktist en helt annan konsitens och form.. men det ä ju bra att han börjar gå upp n u.. även på längden hihi.. men han är en lite kille...

    och dietisen, smart att ta dit gabriel så hon får se att han är perfekt enligt sin längd och vikt.. inte ge honom mat, jo jo visst.. knäpp

    2009-05-29 | 06:31:20
    Bloggadress: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: