TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

dålig..

Kategori: Vardag

Ja det e lite dålig uppdatering..
Gabriel har varit sjuk helgen som varit o in på veckan.. han matvägrar vilket oroar mej lite då han redan e under "normal kurvan" men men.. var på bvc i dag.. han väger 6670 o e 66 lång.. Vilket gör honom till en liten grabb.. så kan itne tycka han väger för lite om man kollar till längden. Just nu e det bara välling o yoghurt som går hem. ja e ju bättre än ingenting alls. Vatten får jag oxå i honom, men det e just när det kommer mat. då stänger han inte munnen så allt rinner ut..

Ser 2 bulor uppe i tandköttet så misstänker att nya tänder e påväg o då vet jag att man kan bli tramsig med diverse saker.  Bara att kämpa på-- snart blir det bättre tider igen.. men vägen dit e sååååå dryg när han inte vill äta..

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tråkigt när de små är sjuka och speceillt när det inte är så mycket att ta av på vikten. Alvin väger 6850 g och är 70 cm lång, så han är lång och smal :-)

    2009-05-15 | 07:50:05
    Bloggadress: http://lantani.blogg.se/
  • Mikaela - ung blivande mamma säger:

    åh vilken söt liten son du har, han föddes ganska tidigt va? brukar kolla din bilddagbok :)

    2009-05-19 | 12:00:29
    Bloggadress: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: