TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

s..

Kategori: Allmänt

1. Vad heter du? susanne
2. Ett ord på fyra bokstäver: sova
3. Flicknamn: stina
4. Pojknamn: sören
5. Yrke: slöjdlärare
6. Färg: spenat grön
7. Klädesplagg: strumpor
8. Mat: soppa
9. Sak i badrummet: salva
10. Plats/stad: stockholm
11. En orsak till att vara sen: sovmorgon
12. Något man inte skriker: snigel
13. Film: sprängaren
14. Något man dricker: sempers välling
15. Band: sahara hotnights
16. Djur: sjöstjärna
17. Gatunamn: strandvägen
18. Bil: saab
19. Sång: Snälla snälla snälla.. jag vet det e lågt att be, men jag skiter i deGuilty as hell
20. Aktivitet med mer än en deltagare: sång med kören

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Grattis på namnsdagen Gabriel! :) Vad fint du kryper! :)

    2009-03-24 | 18:13:28
    Bloggadress: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här: